Zakupy pełne wrażeń.
Strategie nastawione na "customer experience" to fundament sektora handlowego, szczególnie w kontekście zmian, jakie zachodzą w tym sektorze.
Podcast 4 – Zakupy pełne wrażeń
Mało jest chyba osób, które nie robią zakupów? Czasem robimy zakupy z konieczności, a czasem z przyjemności. Bo chodzi o to i o to też zabiegają marki, aby zakupy były pełne wrażeń.
Potrzebujemy profesjonalnej obsługi, wsparcia podczas zakupów, miłej atmosfery, możliwości dużego wyboru i przetestowania produktu. Lubimy też akcje różnych marek, w których proponowane jest nam coś więcej niż tylko kupno produktu. Na tym właśnie polega „customer experience”.
Marki o tym wiedzą i prześcigają się w pomysłach. A my korzystamy, wirtualnie lub tradycyjnie, odwiedzając sklep, butik, sieć.
Pytania, na które znajdziesz odpowiedzi:
- Czy e-commerce walczy z zakupami tradycyjnymi, offline?
- Jaka jest definicja „customer experience”?
- Jak wygląda wzór sklepu idealnego?
- Jak działają nasze zmysły podczas zakupów, a jaką rolę pełnią emocje? Dlaczego klient wraca? Na czym polegają akcje okołozakupowe?
- Jak wyglądają strategie marek i centrów handlowych w walce o klienta zarówno online, jak i offline? Komu się udało i co takiego wymyślił, wprowadził?
Z pytaniami mierzy się Agnieszka Winkler, Associate Director w dziale Retail Advisory Services, Colliers International.