Zakupy pełne wrażeń.

Strategie nastawione na "customer experience" to fundament sektora handlowego, szczególnie w kontekście zmian, jakie zachodzą w tym sektorze.

Podcast 4 – Zakupy pełne wrażeń

Mało jest chyba osób, które nie robią zakupów? Czasem robimy zakupy z konieczności, a czasem z przyjemności. Bo chodzi o to i o to też zabiegają marki, aby zakupy były pełne wrażeń.

Potrzebujemy profesjonalnej obsługi, wsparcia podczas zakupów, miłej atmosfery, możliwości dużego wyboru i przetestowania produktu. Lubimy też akcje różnych marek, w których proponowane jest nam coś więcej niż tylko kupno produktu. Na tym właśnie polega „customer experience”.

Marki o tym wiedzą i prześcigają się w pomysłach. A my korzystamy, wirtualnie lub tradycyjnie, odwiedzając sklep, butik, sieć.

Pytania, na które znajdziesz odpowiedzi:

  • Czy e-commerce walczy z zakupami tradycyjnymi, offline?
  • Jaka jest definicja „customer experience”?
  • Jak wygląda wzór sklepu idealnego?
  • Jak działają nasze zmysły podczas zakupów, a jaką rolę pełnią emocje? Dlaczego klient wraca? Na czym polegają akcje okołozakupowe?
  • Jak wyglądają strategie marek i centrów handlowych w walce o klienta zarówno online, jak i offline? Komu się udało i co takiego wymyślił, wprowadził?

Z pytaniami mierzy się Agnieszka Winkler, Associate Director w dziale Retail Advisory Services, Colliers International.

iTunes Spotify RSS