Od roli OFFICE MANAGERA do CHIEF HAPPINESS OFFICERA.

Współczesny Office Manager powinien być gotowy na różne wyzwania, jakie stawia rynek pracy, udogodnienia i nowoczesne technologie w pracy biurowej.

Podcast 7 – od roli OFFICE MANAGERA do CHIEF HAPPINESS OFFICERA

Dziś znowu zaglądamy do biura, takiego, w którym nie dość, że dobrze się czujemy, to jeszcze chce nam się w nim przebywać i pracować. Nie wystarczy jednak nowoczesny design i ekspres z dobrą kawą. Potrzebny będzie jeszcze Office Manager gotowy na różne wyzwania. Jeżeli ktoś taki sprosta oczekiwaniom, które stawiają przed nim pracownicy i zadba o ich komfort w biurze podczas pracy, to mamy ideał zasługujący na miano Chief Happiness Officera.

Pytania, na które znajdziesz odpowiedzi:

  • Office Manager czy Workplace Manager, na czym polega różnica?
  • Jak zadbać o komfort i relaks pracownika w biurze podczas pracy, ale i poza nią?
  • Jak mogą pomagać w tym nowe technologie ?
  • Czy analizowanie potrzeb i procesów biznesowych biura, układanie planu zmianowego pracowników to też rola Office Managera?
  • Praca pełna wrażeń , „employee experience”, czyli jak przejść od roli Office Managera do Chief Happiness Officera?

O nowej roli office managera opowie Małgorzata Michalczyk, Dyrektor ds. Administracji w Colliers International.

iTunes Spotify RSS