fbpx

Jak wykorzystać przeprowadzkę do transformacji kultury organizacyjnej firmy?.

Przeprowadzka może być świetną okazją do wprowadzenia lepszej komunikacji, nowych procesów biznesowych czy udoskonalenia metod zarządzania w firmie.

Podcast 17 – Jak wykorzystać przeprowadzkę do transformacji kultury organizacyjnej firmy?

Przeprowadzka lub remont mogą i na pewno budzą u wielu z nas skojarzenia trudnego czasu dla firmy. Zmiany wdrożone w biurze mogą się przełożyć na efektywność pracy w organizacji. Pytanie jak tego dokonać?

Pytania, na które znajdziesz odpowiedzi:

  • Czy remont biura lub przeprowadzka to dobry czas na wprowadzanie zmian i czy jest na to uniwersalny przepis?
  • Czy badania potrzeb firmy, a co za tym idzie projekt zmian, są przy przeprowadzce potrzebne?
  • Na czyim zdaniu w ramach organizacji najbardziej nam zależy i kogo włączamy do procesu planowanych zmian w firmie?
  • Czy należy „wywracać wszystko do góry nogami”, czy lepiej decydować się na kosmetyczne zmiany?
  • Gdzie szukać inspiracji i jakie są dziś najnowsze trendy?
  • Jak wybrać lokalizację i na jakie warunki pracy zwrócić szczególna uwagę?

W przeprowadzce i wprowadzeniu nowego stylu pracy w firmie pomogą nam Joanna Kotzian – współzałożycielka Well.hr oraz Dorota Osiecka – dyrektor działu Workplace Innovation Colliers International.

Dodatkowe materiały:

Tutaj przeczytasz najnowszy raport Well.hr pt. Lepiej niż w domu. Jak zadbać o komfortowe i twórcze środowisko pracy>>

 

iTunes Spotify RSS