fbpx

Jak przygotować swoją organizację na przyszłość?.

Nie jesteśmy w stanie precyzyjnie przewidzieć przyszłości firmy, ale definiując trendy możemy wskazać kierunek zmian i tak kształtować kulturę organizacji, aby była zdolna do przystosowania się do nowych warunków rynkowych.

Podcast 18 – Jak przygotować swoją organizację na przyszłość?

Pytania, na które znajdziesz odpowiedzi:

  • Czy można w uniwersalny sposób przygotować się na to, co jest jeszcze nieznane w naszej branży?
  • Jak daleko umiemy przewidzieć przyszłość, jaka czeka naszą organizację?
  • Jakie są aktualne trendy, które napędzają zmiany w środowisku pracy?
  • Jak będzie wyglądało środowisko pracy za 3, 5, 10 lat?
  • Jak przewidzieć potrzeby naszych klientów i przekonać do zmiany w ramach ich organizacji?
  • Jak ocenić gotowość firmy na zmiany?
  • Jakie cechy powinien posiadać pracownik przyszłości?
  • Na czym polega budowanie doświadczenia pracownika?

Na pytania opowiedzą eksperci Colliers: Dorota Osiecka, dyrektor działu Workplace Innovation oraz Grzegorz Rajca, Senior Associate w dziale Workplace Innovation.

iTunes Spotify RSS